בעידן הנוכחי,פרסום במדיה הדיגיטלית הוא יעד אטרקטיבי ונחשק עבור בעלי
עסקים בישראל. מהפכת הדיגיטל נמצאת בעיצומה ולכן נתח מכובד מתקציבי הפרסום
והשיווק של חברות וארגונים בארץ מושקע במדיה הזאת,אפילו יותר מערוצים בולטים כמו
טלוויזיה ורדיו. אחד משחקני המפתח בשיווק הדיגיטלי הוא פרסום ממומן במנוע החיפוש
של גוגל.
למה כדאי לנו לפרסום בגוגל Ads
שיטת הפרסום בגוגל עובדת בשיטת Pull. בשיטה זו,הלקוחות הפוטנציאלים כבר מעוניינים
במוצר/שירות שלנו ולכן מדובר בלידים חמים. בניגוד לפרסום בפייסבוק,בו אנחנו צריכים
לגרום לגולשים לחשוק במוצר שלנו,בפרסום בגוגל הלקוח כבר מחפש מיוזמתו את מה שיש
לנו ולהציע והדבר היחיד שאנחנו צריכים זה נוכחות בתוצאות הראשונות של דף התוצאות.
הסיבה שהלקוח כבר מעוניין במוצר/שירות בקטגוריה שלנו,מגדילה משמעותית את הסיכוי
שתתבצע פעולה המרה(קנייה,השארת פרטים,שיחה וכו') מצד הלקוח הפוטנציאלי.
רוצים לדבר על פרסום ממומן בגוגל?
4 טיפים מעולים להקמת קמפיינים מוצלחים בגוגל אדוורדס
על מנת להפוך את הפרסום הממומן למכונה לייצור לידים ומכירות עבור העסק שלנו,
ישנם כמה כללי מפתח שאנחנו צריכים ליישם. בואו נגלה מהם:
1) להיכנס אל הראש של הגולש
על מנת לבחור את מילות המפתח הטובות ביותר בהם נרצה להופיע,חשוב שנכיר
את קהל היעד שלנו. השיטה הטובה ביותר לעשות זאת היא ממש להיכנס אל הראש
של קהל היעד,לדמיין שאנחנו הלקוח שיושב עכשיו מול המחשב וצריך את המוצר/שירות
שלנו. ביצוע המעבר מעמדת המפרסם לעמדת הגולש,תפתח בפנינו רעיונות חדשים למילות
מפתח חזקות ומאוד רלוונטיות עבור המודעה שלנו.
2) דף נחיתה מקצועי
במידה ואין לנו אתר אינטרנט,אנחנו צריכים להקים דף נחיתה מקצועי ומעוצב שיהיה תואם
את הטקסט במודעה. בניית דף נחיתה שמניע לפעולה הוא אומנות בפני עצמה ודורש יכולות
עיצוב גרפי וכתיבה שיווקית ברמה הגבוהה ביותר.
גם במידה ויש לנו אתר אינטרנט,בהרבה מקרים נמליץ ללקוחות לבנות דף נחיתה במיוחד
עבור הקמפיין הספציפי,מכיוון שבאתר האינטרנט הגולש מוצא הרבה הסחות דעת ודפים
נוספים שיכולים להסיט את תשומת לבו מהמטרה העיקרית שלנו – ביצוע התקשרות או השארת פרטים.
3) שימוש ברימרקטינג
רימרקטינג הוא בעצם מעקב אחרי גולשים שכבר הקליקו על המודעה שלנו. הטמעת קוד
הרימרקטינג של google ads מבטיח לנו איסוף נתונים של לקוחות פוטנציאלים,כי הרי
גם אם הגולש הקליק על המודעה ולא ביצע פעולת המרה בדף הנחיתה/באתר,אנחנו
עדיין נרצה לחזור ולפרסם לו שוב בעתיד,בין אם זה דרך גוגל ובין אם זה דרך מיילים,הודעות,
פייסבוק או כל רשת דיגיטלית. מדובר בלקוחות חמים שיצירת מערכת יחסים איתם בסופו של דבר
תהפוך אותם ללקוחות שלנו,או לפחות כאלה ששם המותג שלנו יושב אצלהם בתודעה.
4) אופטימיזציה -הסקת מסקנות נכונה וביצוע פעולות אפקטיביות
ניהול הקמפיין ממש לא מסתיים ברגע סיום מלאכת הקמתו.להפך,ברגע שהקמפיין מתחיל
לרוץ אנו צריכים להביא לידי מיקסום את יכולות המדידה והסקת המסקנות שלנו. אנו נצטרך
לדעת אילו מילות מפתח רווחיות לנו ומה כדאי לנו להסיר. בנוסף נצטרך לשקול שינוי
אסטרטגיית הצעת מחיר,שינוי מיקומים,תזמון מודעות,שינוי הטקסט במודעות ועוד.
אופטימיזציה נכונה יכולה להיות ההבדל בין בזבוז כסף לבין שימוש בנתונים על מנת
להפוך את הקמפיין לרווחי ויעיל.
תן למקצוענים להשיג לך לקוחות – M.B Media פרסום ממומן
פרסום ממומן בגוגל הוא עסק למקצוענים. ישנה הנחה רווחת כי כל אחד יכול פשוט
להרים קמפיין ממומן עם כרטיס אשראי והרבה נחישות. האמת,זה נכון שכל אחד
יכול להקים קמפיין בגוגל עם תדריך קצר ביוטיוב אבל אם המטרה היא גם באמת להרוויח
מהקמפיין,צריך להכיר את המערכת בצורה יסודית ביותר.