בניית דף נחיתה מנצח

אם אתם יושבים כרגע ומגרדים את הראש במחשבה על איך אתם הולכים לכתוב את הדף נחיתה שימיר לכם כמו משוגע, הגעתם למקום הנכון!

בניית דף נחיתה ממיר מורכב מכמה גורמים פסיכולוגיים אשר אם תעשו אותם נכון, צעד אחרי צעד, ותתנו להם קצת ערך מוסף משלכם, תרגישו על בשרכם מהו דף נחיתה מטורף!

אז בלי יותר מידי הקדמות מיותרות, בואו נתחיל!

שלב 1. צור את הערך המוסף שלך

בסעיף זה את הצריך לדעת איך להתחבר עם הרצונות של הלקוחות שלך, אתם בתור בעלי עסקים צריכים לדעת יותר טוב מי קהל היעד שלכם ומה יכול לשכנע אותם יותר.

 

תמיד תזכרו, אתם לא מוכרים את המוצר שלכם, אתם מוכרים חיים טובים או קלים יותר ממה שיש כרגע, המטרה שלכם היא להפוך אותם לאנשים מאושרים יותר ומצליחים יותר.

כמה נקודות למחשבה שיעזרו לכם לבסס זאת: איזו בעיה המוצר שלך פותר? או איך אתם עוזרים לאנשים להשיג את מטרותיהם?

 

התשובות לשאלות אלו עוזרות לך ליצור את הצעת הערך שלך – הכותרת (ו subhead) בחלק העליון של דף המכירות שלך. לדוגמה, קורא כרטיסי אשראי מסייע לך לקבל תשלומים ניידים, כך שלעולם לא תחמיץ מכירה.

שלב 2. הסבר את ההצעה שלך בבהירות

הפוך את ההצעה שלך למשהו ספציפי ושווה שלא יוכלו לקבל בשום מקום אחר. שלב זה בעצם נותן לקונה הקדמה אם שווה לא להמשיך ולקרוא.

שלב 3. חזור על הטענות שלך עם הוכחה

  1. תוכיח את הטענות שלך ותפגין אמינות מול הקוראים שלך, וזאת מכיוון שהם אינם יודעים מי אתה. או שאולי הם יודעים עליך קצת, אבל הם לא לגמרי בטוחים עד כמה אתה אמין.

כדי להגביר את האמינות שלך ואת רמת השכנוע, תחזור על הטענות שלך עם עובדות, כגון תוצאות הבדיקה, ציונים שביעות רצון הלקוחות, המלצות מפורטות וכו'.

שלב 4. מענה על שאלות והתגברות על התנגדויות מבעוד מועד.

אילו שאלות נותרו ללא מענה?

כאשר הקוראים מהססים, הם מתנגדים ללחוץ על כפתור קנה, וזה התפקיד שלך לקחת את ההתנגדות שלהם ולהביא אותם למצב שהם רוכשים את המוצר שלך.

נסו לחשוב על אילו שאלות יכולות לצוץ להם במהלך הדרך וענו עליהם בדף הנחיתה שלכם.

בהצלחה!