פרסום באמצעות תוכן

רבים מהאנשים היום לא מודעים בכלל אופציה הזאת ושקיים דבר כזה בעולם הפרסום הדיגיטלי. פרסום באמצעות תוכן הוא אחד השיטות הטובות והיעילות אשר עומדות בפנינו היום וזאת מהסיבה הפשוטה שאנשים כלל לא מודעים לכך שאנו מפרסמים להם.

איך זה עובד?

פרסום באמצעות תוכן יוכל להיות מופץ כמעט בכל פלטפורמה אפשרית אם זה פייסבוק, אאוטבריין או טאבולה. למי שלא יודע מה זה אאוטבריין וטאבולה אלו 2 מערכות פרסום אשר נמצאות תחת כל כתבה באתרי חדשות. בסוף כל כתבה תמצאו אזור של "כתבות נוספות". בחלק מהמקרים יהיו אלה כתבות ממומנות של מפרסמים פרטיים אשר רוצים למכור לכם משהו.

מה שבעצם קורה זה שאותם מפרסמים אוספים מידע על תחומי העניין שלכם לדוגמה: אם נכנסתם לכתבה שהכותרת שלה זה "צברתם חצי מליון שקל? בואו לראות איפה הכי כדאי להשקיע אותו" אז ככל הנראה אותו מפרסם מתעסק בתחום הנדל"ן או ההשקעות ורוצה למצוא קהל של אנשים אשר יש בבעלותו חצי מיליון שקל והוא מעוניין להשקיע אותו.

לאחר שמצאנו את הקהל הפוטנציאלי שלנו והוא נכנס לאתר שלנו אנו יכולים לפרסם לו שוב את ההצעה שלנו כמעט בכל מקום, אם זה בYouTube, פייסבוק או בכל אתר אינטרנט אחר ברחבי הרשת. הקוד שישלח לאתר שלנו על ידי המשתמש יעניק לנו את היכולת לפרסם לו שוב ושוב כמעט כל מה שאנו רוצים עד שאותו לקוח יקנה מאיתנו את השירות שאנו מציעים.

פרסום באמצעות תוכן זה אחת הטקטיקות המורכבות והיעילות שיותר שיש לעולם הדיגיטל להציע לנו אך יש לזכור שהוא לוקח זמן, תקציב לא קטן ושהוא לא מתאים לכל עסק.