פרסום ממומן בגוגל

פרסום ברשת החיפוש:

פרסום ברשת החיפוש הוא בעצם פרסום בתוצאות החיפוש של גוגל לאחר שמשתמש מבצע חיפוש של שאילתה מסויימת (שאילתה=מילת חיפוש, לדוגמה: "מנעולן בתל אביב") 

פרסום ממומן זה האופציה הפשוטה והמהירה מבין ה2 לפרסום בגוגל, בד"כ היא מיועדת לעסקים בתחילת דרכם אשר רוצים "להרגיש" את עולם הפרסום בגוגל ולראות אם זה מביא להם את התוצאות שהם מצפים.

הקידום הממומן בגוגל פועל דרך מערכת הפרסום של גוגל הנקראת ADWORDS שם בעצם אנו (המפרסמים) מעלים את הקמפיינים של הלקוח ובוחרים בדיוק תחת אילו מילות מפתח אנו רוצים להופיע ובאיזה דירוג אנו רוצים להתמקם.

במערכת של ADWORDS אנו מזינים את הטקסטים של המודעות שיוצגו, את האזורים שאנו מעוניינים לפרסם בהם, את השעות שהקמפיין יהיה באוויר ועוד פילוחים רבים שאנו משתמשים בהם על מנת למצוא את הקהל הרלוונטי ביותר לעסק שלנו)

מעבר לתוצאות החיפוש הממומנות יש לגוגל עוד אופצייה לפרסום והיא ברשת המדיה.

פרסום ברשת המדיה:

נקרא גם פרסום באמצעות באנרים (תמונות) אשר מוצגים ברחבי הרשת, אם זה באתרים כמו וואלה, יוטיוב, YNET, NRG ועוד רבים. אנו משתמשים ברשת המדיה בד"כ לתחומים שאנו רוצים למצוא את הגולש לאחר שחיפש וביקר באתר שלנו, לפעולה זאת קוראים רימרקטינג (פרסום מחדש) בה בעצם אנחנו עוקבים אחר הגולש לאחר שביקר באתר שלנו ומפרסמים לו מחדש.