פרסום באינסטגרם

רשת האינסטגרם כבר ממזמן כבר לא האחות הקטנה של פייסבוק. רבים מהחברות הגדולות בעולם היום דווקא לבצע פרסום
באינסטגרם, להביא משם קהל לקוחות חדש ולקדם את המותג שלהן. כיום ניתן להגיד בפה אחד כי אינסטגרם היא הרשת החברתית 
המובילה בעולם וזאת בזכות הקלילות והתוכן הויזואלי שמוגנגש לנו. המוח האנושי הוא עצלן והוא אוהב שמגישים לו את הדברים במינימום 
מאמץ,וזה בעצם הסוד של אינסטגרם שפחות שמה דגש על תוכן והרבה יותר על סרטונים ותמונות.

 

למה כל כך כדאי לפרסם באינסטגרם

1.פופולריות 

על פי נתונים סטטיסטיים,נכון לשנת 2019 גולשים באינסטגרם כ6 מיליון ישראלים . כל גולש נכנס בממוצע כ-8 פעמים ביום אל החשבון

שלו(בינינו,זה הרבה יותר) . אינסטגרם היא המלכה הבלתי מעורערעת של המדיה החברתית והפופולריות שלה רק תלך ותתעצם.

 

2. חשיפה חינמית

ידוע כי פייסבוק עושה מאמצים רבים על מנת לצמצם את החשיפה של הפוסטים האורגניים בדפים העסקיים. זאת אומרת שגם אם 
יש לכם 5000 עוקבים בפייסבוק,הפוסטים שלכם יונגשו אולי ל7% אחוז מהם(במקרה הטוב). באינסטגרם הסיפור שונה וכל פוסט
שתעלו בדף העסקי יוצג אצל כל העוקבים שלכם, בין אם מדובר בפוסט תמונה או סטורי. 

 

3. ויזואליות 

מחקרים מראים כי המוח האנושי מעבד תמונות/סרטונים בצורה הרבה יותר טובה מאשר תוכן המוצג באמצעות טקטסט.
היתרון בכך הוא שהרבה יותר קל לצלם תמונה מעט מעוצבת מאשר לחשוב על קופירייטינג איכותי. 

יתרון נוסף הוא השימוש באינסטגרם סטורי על מנת לייצר סרטוני וידאו עם הנעה לפעולה ואת זה נוכל לבצע דרך קמפיין ממומן בפייסבוק

 

 

איך לפרסום ממומן באינסטגרם  ?

באופן לא מפתיע,פרסום באינסטגרם מתבצע דרך ה-Ads Manager של פייסבוק. בעצם כל מה שעליכם לעשות הוא להגדיר בכל סוג מודעה Placement ולבחור את האופציה של אינסטגרם, אך קודם לכן יש לחבר את חשבון האינסטגרם לפייסבוק, אך אל תדאגו ניתן לעשות זאת באמצעות כמה פעולות בסיסיות.

 

האם העסק שלי מתאים לפרסום באינסטגרם ? 

בגלל שהתוכן באינסטגרם הוא בעיקר ויזואלי, הנישה הזאת אידיאלית בייחוד לעסקים בהם המוצר 
הוא ויזואלי/אופנתי. דוגמאות טובות לעסקים שימצאו בית חם באינסטגרם הם : מסעדות, חנויות בגדים וטקסטיל,
תכשיטים,קוסמטיקה וכו'. 
המכנה המשותף של כל העסקים הללו היא מוצרים שבעצם מספקים הנאה עבור הגולש ולכן מוצרים שפותרים צורך/בעיה
יצליחו טוב יותר דווקא(משלוחי פרחים,לוכד נחשים,אינסטלטור וכו') יתאימו יותר לפרסום בגוגל.

אינסטגרם היא פלטפורמה מבית ולכן מערכת הפרסום של פייסבוק מציעה לנו אפשרויות פילוח רבות גם לפרסום באינסטגרם ועל כך דניתן לראות עוד בכתבה הזאת