ישנם מספר פלטפורמות לאתרי מכירות, אשר המובילות ביותר היום הן Shopify ו Wocommerce של וורדפרס. כל אחת מהן היא אופציה טובה מאוד וישנה אפשרויות אין סופיות לכל אלמנט או גורם כזה או אחר שתרצו שיהיה באתר שלכם.
אז מה בעצם עדיף? במאמר זה נציג לכם בצורה פשוטה מהן הייתרונות והחסרונות של כל אחת מהפלטפורמות הללו.
האפשרות הראשונה והיותר פופולרית היום היא Shopify:
המחיר לפתיחת אתר בשופיפי הוא חינם לתקופה של 14 ימי ניסיון, ולאחר מכן אתר בשופיפיי יעלה לכם בין 9 $ ל 299 $ בחודש, בהתאם לאפשרויות ולצרכים שלכם.
עם זאת, בהתחשב בכך שזהו סכום לא זול למדי לעסקים קטנים, הוא יחסית זול ועדיף עבור עסקים בגודל בינוני/גדול, וזה לא מפתיע שיותר מ 400,000 חנויות משתמשות בפלטפורמה הזאת.
כך שאם יש לך תקציב יחסית גדול לבניית חנות מכירות חדשה, היינו ממליצים לכם ללכת דווקא על האופציה הזאת. בנוסף כפי שאמרנו קודם, תמיד תוכלו לקבל ניסיון ללא תשלום במשך השבועיים הראשונים.
היתרונות של Shopify:
- תמיכה של 24/7
- Shopifyמאובטח יותר מחנויות אחרות.
- מאות עיצובים שונים לבחירה.
- אינטגרציות קלות ביותר עם פייסבוק וטוויטר.
- אפשרויות תשלום מרובות, אשר קל מאוד להגדיר ולספק חשבוניות ללקוחות.
אפשרות השנייה היא: WooCommerce
ללקוחות שהתקציב שלהם מוגבל, או אם אתה רק רוצה לנסות בפעם הראשונה אתר מכירות לעסק שלכם, היינו ממליצים לכם לנסות את ה- WooCommerce, שזהו בעצם תוסף למערכת וורדפרס הידועה והגדולה ביותר בעולם בניית האתרים.
WooCommerce הוא פלאגין חינם לחלוטין, קל מאוד להגדיר אותו, ויותר מכל, זה נרכש לאחרונה על ידי וורדפרס, כלומר הוא נתמך באופן רשמי על ידי הענקית הזאת.
בנוסף, אתם יכולים למצוא עזרה רבה ומדריכים מפה ועד הודעה חדשה הקשורים בפלטפורמה הזאת, דבר שיקל עליכם מאוד בהמשך, אם אתם אנשים שאוהבים לאתגר את עצמכם בדברים חדשים. ישנם גם תוספי פרימיום שמסוגלים לשפר ולזרז את השימושיות של פלאגין זה. כברירת מחדל, WooCommerce אינו כולל את כל סוגי התשלום ואינו יכול לספק חשבוניות. עם זאת, יש תוספים חינם פרימיום מסוגל למלא את החסר.
היתרונות של WooCommerce
- זה בחינם
- קל מאוד להגדיר. אתה יכול לפרסם את המוצרים שלך בתוך מספר דקות
- קהילה ענקית שתכסה את היעדר התמיכה הרשמית.
- נתמך באופן רשמי על ידי וורדפרס
- תוספי פרימיום רבים אשר מרחיבים את הפונקציונליות שלו