מיליוני ישראלים חולשים על הרשתות החברתיות מדי יום. ניתן לומר בוודאות כי מרביתנו
נוהגים לחטוא בבזבוז של שעות על המחשב או המסך הקטן. אפשר להתווכח על אופי
ההשפעה של עידן הרשתות החברתיות על מוחנו, אך לא ניתן להתווכח כי גלום כאן פוטנציאל
שיווקי עסקי מטורף. במה מתבטא קידום מקצועי ברשתות חברתיות ? איך עושים זאת נכון? מיד נברר..
כאשר אנחנו מדברים ניהול מדיה חברתית,אפשר לחלק את הקידום ל2
חלקים: ניהול דפים אורגני וקמפיינים ממומנים.
קידום של דף עסקי בצורה מקצועית דורש הבנה עמוקה של קהל היעד שאליו אנו
רוצים להגיע. אם לרגע חשבתם שאפשר לייצר הצלחה ברשתות החברתיות על ידי
קצת גרפיקות בפוטושופ ועקביות בהעלאת הפוסטים,הרי שטעות בידכם! נכון,תוכן
ויזואלי הוא חשוב מאין כמוהו וכך גם קביעות בהעלאת תכנים, אך על מנת להפוך את
הדף למכונת כסף,אנחנו זקוקים להרבה יותר יצירתיות. ישנם כמה שאלות שתצטרכו
לשאול את עצמכם על מנת ליצור תוכן ויראלי ומעניין :
1) מי קהל היעד הרלוונטי אליי?
2)אילו סוג תכנים גורם לאנשים לשתף ולהגיב?
3)מה קורה בדפים החזקים של המתחרים שלי?
באמצעות השאלות הללו ותיבול נכון של הפוסטים בגרפיקות מושכות עין וקופירייטינג
מקצועי,תוכלו ליצור באזז סביב הדף העסקי שלכם .
בדיוק כמו שאי אפשר לאכול פלאפל בלי טחינה,אי אפשר לנהל דפים עסקיים ללא
תוספת של קמפיינים ממומנים. העניין הוא שצבירת מוניטין בדף הפייסבוק לוקח
זמן ולא ניתן לקלוע אל קהל ספציפי באמצעות טרגוט קהלים. פרסום ממומן לדף
העסקי מאפשר לנו להגיע אל קהל יעד ממוקד,לעשות ניתוח מדויק של ROI(החזר
של השקעה),להשיג לידים חמים בזמן קצר ולקדם את המכירות שלנו בצורה משמעותית
אנו במ.ב מדיה מומחים בקידום ברשתות חברתיות ע"י צוות מומחים שחי ונושם דיגיטל
בצורה לא הגיונית. עם ניסיון של שנים פרסום עסקים באינטרנט,אנו בטוחים
כי נוכל להזניק את העסק שלך אל המקום אליו אתה חולם להגיע.