רקע על הלקוח: חברת הגג האטלקי מתמחה בגגות הרעפים וכל המוצרים הנלווים להם, וחברה מהמוכרות בשוק העצים והרעפים בישראל.
מה התבקשנו לעשות? התבקשנו להביא את החברה לצמרת התוצאות בגוגל תוך שילוב של קידום האתר + מודעות ממומנות על מנת להראות
נוכחות חזקה בתוצאות החיפוש הראשונות בכל הביטויים הקשורים לענף
מה עשינו? אפיינו את האתר החדש לאחר 2 פגישות אסטרטגיות עם הלקוח. עשינו אופטימיזצייה מקיפה לכל
האתר(SEO-Onsite) ובשילוב קישורים נכנסים איכותיים הצלחנו להגיע לתוצאות הראשונות במגוון
מילות מפתח רלוונטיות ביותר עבור הלקוח. בנוסף עיצבנו עבורו דפי נחיתה ממירים עבור המודעות הממומנות.
התוצאה : מקום שני בביטוי חלונות לעליית גג ודומיננטיות בדף הראשון בעוד מספר רב של ביטויי מפתח.
ממוצע שיחות מגוגל: 200 שיחות בחודש!!(אורגני + ממומן)