אין ספק כי בעידן הנוכחי,פרסום באינטרנט הוא כלי מצויין עבור בעלי עסקים בארץ ובעולם.
כולנו מפנטזים כיצד הכוח של החשיפה הדיגיטלית מתחיל להתבטא אצלנו במחזור ההכנסות
וכיצד זורמים אל המערכת מאות ואלפי מתעניינים חדשים במוצר/שירות שלנו.
הבעיה היא שכאשר אותם בעלי עסקים פונים אל חברות פרסום באינטרנט,הם לעתים מגלים
כי לא כל הנוצץ זהב ולפעמים הוצאות הפרסום אף גבוהות בהרבה מרווח הנטו שמגיע לקופת
העסק. אז איך מבטיחים כי ההחזר על ההשקעה יהיה כדאי? ממה צריך להיזהר? מיד נבין..
כיצד בוחרים חברת פרסום אמינה ומקצועית
המלצות מעסקים מרוצים
ראשית כל,חשוב לבדוק כי לחברה יש עסקים אחרים אשר מרוצים מהתוצאות
ומוכנים להמליץ באופן אישי על החוויה איתם.בדקו כי אילו עסקים אמיתיים
ולא אנשים מתחזים עם אינטרס מקרובים לבעלי החברה.
בדיקת תיק עבודות
בקשו לראות תיק עבודות בתחומים דומים ולצפות בנתונים עדכניים על:עלות של
כל ליד,סה"כ הוצאות/סה"כ הכנסות,דירוגים בגוגל וכו'. ככל שתדעו יותר נתונים,כך
תוכלו לנבא טוב יותר את הפוטנציאל הרווחי שלכם מהפרסום.
היתרון בפרסום אינטרנטי הוא היכולת למדוד בדיוק ביצועי קמפיינים ו-ROI(החזר
על השקעה),נצלו יתרון זה על מנת להבין טוב יותר מה קורה בשטח מעבר לדיבורים היפים
וההבטחות הגדולות.
ניסיון
איש חכם אמר פעם כי "אין חכם כבעל ניסיון". איך שלא נהפוך את זה,הניסיון
הוא גורם משמעותי ביותר בכל תחומי החיים. חברת דיגיטל אשר באמתחתא
רזומה עשיר בניהול קמפיינים או קידום אתרים אורגני כנראה תדע טוב יותר
כיצד לתכנן את האסטרטגיה הנכונה עבורכם.
פגישה אישית
שמנו לב כי כיום הרבה עסקאות B2B נסגרות על ידי שיחה טלפונית ושליחת חוזה
עבודה במייל. באופן אישי,אנחנו במ.ב מדיה מאוד מאמינים בחוויה האישית והכימיה
עם האדם שממול. ההמלצה שלנו היא לקבוע פגישה במשרד הפרסום על מנת לבחון
את הכימייה ואת ההרגשה הכללית שלכם מהאדם שמולו אתם מתנהלים,מהמקום
ואף מהעובדים.
מלאו את הפרטים ונתאם פגישת היכרות! הקפה עלינו 🙂
ממה צריך להיזהר כשפותחים במסע ומתן עם חברת הפרסום
הבטחות שווא
אף אחד לא יכול להבטיח לכם תוצאות בשיווק דיגיטלי,אלא אם כן התשלום
לחברת הפרסום הוא רק על בסיס לידים/מכירות שנכנסים אל העסק.
הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר בתהליכים ארוכים יותר כמו קידום אורגני בגוגל
או ניהול דף פייסבוק אורגני. במקרה הראשון,התוצאות אף תלויות בשיקול של גוגל
(צד ג') ולכן חייב להתקיים תיאום ציפיות אמיתי ביניכם לבין החברה לגבי התוצאות.
חוזים ארוכי טווח
באופן אישי,אנחנו בחברת M.B Media דוגלים בשיטת תשלום חודשי מתחדש וללא התחייבות
מצד הלקוח,מהסיבה הפשוטה שאנחנו מאמינים כי המשך הפעילות צריך להתקיים אך ורק על
בסיס שביעות הרצון של הלקוח מהתוצאות והצורך שלו בהמשך הפרסום והשיווק. חוזה ארוך טווח
יכול להכניס אתכם להוצאה שנתית גבוהה מבלי שראיתם אפילו שקל אחד בקופת העסק.
שליטה על הנכסים
חשוב לוודא עם חברת הפרסום למי שייכים הנכסים האינטרנטיים שיצרתם ביחד איתם.
שמענו לא מעט על מקרים בהם לקוח נטש את חברת הפרסום והם דרשו ממנו תשלום
גבוה נוסף עבור שחרור אתר האינטרנט או דף הפייסבוק. חשוב לוודא מראש למי שייך
האתר בעת סיום התקשרות ולבקש על כך התחייבות במסמך משפטי.
פרסום עם חברת M.B Media – עבודה בשקיפות מלאה על בסיס "לקוחות"
אנו בחברת M.B Media מאמינים בעבודה בשקיפות מלאה מול הלקוח,כולל
שליחת דוחו"ת מסודרים וברורים להבנה. אנחנו עובדים בשיטת חודש בחודשו
ונותנים לכם להחליט בסוף כל חודש כמה אנחנו טובים לכם
תסמכו עלינו שאנחנו לא מודאגים(95% אחוז מהלקוחות נשארים איתנו)