• דף הבית
  • מה אנחנו מציעים
    • קידום אורגני בגוגל
    • בניית אתרים
    • פרסום בפייסבוק
    • פרסום באמצעות תוכן
    • שיווק דיגיטלי לעסקים
    • פרסום באינסטגרם
    • פרסום ממומן בגוגל
  • תיק עבודות
  • אודות
  • בלוג
  • צור קשר
  • דף הבית
  • מה אנחנו מציעים
    • קידום אורגני בגוגל
    • בניית אתרים
    • פרסום בפייסבוק
    • פרסום באמצעות תוכן
    • שיווק דיגיטלי לעסקים
    • פרסום באינסטגרם
    • פרסום ממומן בגוגל
  • תיק עבודות
  • אודות
  • בלוג
  • צור קשר
איך לכתוב תוכן איכותי למאמרי קידום?
ראשי » קידום אורגני בגוגל » איך לכתוב תוכן איכותי למאמרי קידום?

איך לכתוב תוכן איכותי למאמרי קידום?

קידום אתרים בגוגל תלוי, במידה רבה, באיכות התוכן באתר המקודם. אחד המשפטים הרווחים בקרב מקדמים מומחים הינו "התוכן הוא המלך". אתר איכותי עם תוכן גרוע ייעלם מהאינדקס. אתר גרוע עם תוכן איכותי, עשוי להגיע למקומות מכובדים, אם כי לא למקומות הראשונים, בדרך כלל. מהו תוכן איכותי? כיצד לכתוב תוכן איכותי לצורך קידום אתרים? על מה צריך לשים דגש בעת כתיבת התכנים?

קידום אתרים, תוכן איכותי ומה שביניהם

ההגדרה המקובלת לתוכן איכותי הינה תוכן המייצר ערך מוסף גבוה לגולש. הערך המוסף פירושו מתן מענה איכותי ומדויק לשאלה או לבעיה המטרידה את הגולש. אתר המצליח לספר ערך מוסף גבוה, ידורג לרוב במקומות גבוהים במנועי החיפוש השונים. קידום אתרים בגוגל תלוי יותר ויותר באיכות התוכן. גוגל, כמו גם מנועי חיפוש אחרים, למדו לזהות התחכמויות של בעלי אתרים. מדובר בכאלה המכניסים תוכן ברמה ירודה לאתר, פשוט כי הוא יותר זול, או לחילופין שיטות כמו הכנסת תוכן המכונה "לורם איפסום", משמע ג'יבריש המכיל רק מילות מפתח.

 

קידום אתרים בגוגל וכתיבת תוכן איכותי

בנוסף לערך המוסף, תוכן איכותי חייב להתאים למטרה הכללית של האתר. מילות המפתח או הביטויים המקודמים, חייבים להיות משולבים בתכן בצורה טבעית ככל האפשר. קידום אתרים חייב להתבצע, אבל לא בצורה שתבלוט או שתעצור את שטף הקריאה וההבנה של התוכן. כותב תכנים או הבעלים של אתר, המצליחים ליצור שיתוף מנצח בין שתי המטרות, שלכאורה הן סותרות, יזכו באתר המתקדם במהירות בדירוג. זאת, כמובן, בהנחה שהאתר עומד בדרישות נוספות, החיוניות בם הן לצורך קידום אתרים בגוגל.

קידום אתרים הוא נושא מורכב, והשינויים שמבצעים המומחים של גוגל מעת לעת עשויים להשפיע על מיקום האתר במנוע החיפוש. עם זאת, אתר מעוצב היטב המכיל תוכן איכותי ורלוונטי, ישמור על המיקום הגבוה שלו ואפילו ישפר אותו מעת לעת.

 

5 פעולות שיגרמו לכל מאמר שלכם להיראות איכותי ומסקרן

 

1) להבין מי קהל היעד שלי –  למי בעצם אני מכוון את המאמר ? אמהות צעירות ? אנשים מבוגרים ? חיילים משוחררים ? ככל שנבין טוב יותר מי קהל היעד יהיה לנו קל יותר להתנסח ולהעביר את המסר 

 

2) מה המטרה של המאמר – האם זה מאמר שאמור להניע לפעולה , למכור מוצר או שירות או לספק מידע חיוני נטו. צריך לזכור תמיד מה המטרה האמיתית של המאמר ובעצם לשם מה התכנסו כאן. ברגע שתזכרו את המטרה העיקרית יהיה לכם קל יותר להשיג את התוצאות הנדרשות

 

3) לתת ערך אמיתי ללקוח – ככל שתתנו יותר ערך אמיתי עם כוונה לעזור לגולש כך תגדילו את זמני השהייה באתר . זכרו ! מדובר באנשים ולא רובוטים של גוגל , אנשים יודעים לזהות מתי הם פוגשים תוכן אמיתי בעל ערך ומתי הם סתם קוראים מאמרים בנאליים . ככל שהמאמר יהיה יותר מעמיק ובעל ערך כך ירד הסיכוי לנטישת משתמשים באתר 

 

4) חלקו את המאמר לפסקאות

הגולש מסתכל קודם כל על הכלל ולא על הפרט. מאמר שמסודר כמו שצריך עם כותרות משניות ופסקאות קצרות ומסודרות יתנו לכם נקודת פתיחה מצוינת בלי קשר לתוכן עצמו . ככל שהמאמר יהיה יותר מאורגן ונקי ככה הוא יעודד הישארות ויפחית אחוזי נטישה .

 

5) הוסיפו "הנעה לפעולה" –

 

אם ישנה מטרה עליונה בסוף המאמר , הוסיפו את ההנעה לפעולה בצורה אלגנטית . הכוח בהנעה אמיתית לפעולה היא שהגולש מרגיש טבעי לעשות את הפעולה ולא מרגישים שמכריחים אותו  . ההנעה לפעולה צריכה להסתכם ביצירת קשר , מילוי טופס , הורדת תוכנה ,רכישת מוצר וכו .

 

 

עקבו אחרינו:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
עמודים
  • Thank You
  • אופני סלאלום
  • איך למכור יותר בעזרת השימוש ביוטיוב
  • איך תרגום מאמרים עוזר לנו לקידום תוכן בגוגל
  • בניית אתרים
    • איך לבנות בצורה נכונה סרגל ניווט באתר
    • איך להימנע מנטישת משתמשים לאחר בניית אתר חדש
    • אתר אינטרנט מותאם לטלפונים ניידים
    • בחירת מערכת לחנות אינטרנט – שופיפיי או ווקומרס
    • בניית אתרים לעסקים קטנים
    • חווית משתמש באתרי אינטרנט, איך עושים זאת נכון?
    • כל מה שרציתם לדעת על חוק הנגישות לאתרים
    • מה עדיף וורדפרס או וויקס
  • בניית אתרים – GDN
  • בניית אתרים – YouTube
  • בניית אתרים – גוגל חיפוש
  • בניית אתרים – דף נחיתה
  • גאיה פרחים
  • הקמת קמפיין ממומן בפייסבוק – כך תבחרו את הקמפיין הנכון עבורכם
  • חברות פרסום באינטרנט – כך תדעו שאתם לא נופלים בפח
  • חברת קידום אתרים
  • טסט
  • ייעוץ עסקי בתחום של שיווק דיגיטלי לחברות
  • כיצד חברת ייעוץ עסקי תעזור לכם להגדיל את הרווחיות בחברה
  • כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק
  • מה עדיף? קידום אורגני Vs קידום ממומן
  • ניהול מדיה חברתית
  • עמוד מוגן בסיסמה
  • פאוזה איטליאנו
  • פרסום באינטרנט – לעסקים קטנים ובינוניים
  • פרסום באינסטגרם
  • פרסום באמצעות תוכן
  • פרסום בפייסבוק
    • 10 הדרכים הטובות ביותר להוספת עוקבים לדף פייסבוק עסקי
    • איך לכתוב פוסט שיווקי שמביא לקוחות – מודל AIDA
    • ניהול קמפיינים בפייסבוק – המדריך שיעשה לכם סדר בראש
    • קידום בפייסבוק – הפלטפורמה ששינתה את עולם השיווק
  • פרסום ממומן בגוגל
    • בניית דף נחיתה מנצח
    • כל מה שרציתם לדעת על ניהול קמפיינים בגוגל
    • מה עדיף ? קידום אורגני Vs קידום ממומן
    • פרסום בגוגל אדוורדס – כך תעשו זאת נכון
    • קידום אתרים ממומן – להגיע לתוצאות הראשונות כבר מהיום
  • פרסום עסקים באינטרנט – בהתאמה לצרכי הלקוח!
  • קידום אורגני בגוגל
    • איך לבנות אמון באתר שלך
    • איך להפוך את האתר אינטרנט שלך לרווחי
    • איך לכתוב תוכן איכותי למאמרי קידום?
    • כל מה שרציתם לדעת על קידום אתרים
    • לא מרוצים מהמיקומים בגוגל? קבלו בדיקה מקיפה לאתר שלכם בחינם!
    • מה באמת עובד בקידום אתרים ?
    • מה זה קישורים נכנסים לאתר ואיך להשיג אותם ?
    • קידום אתרים 2018 – כל השינויים ומה שאתם צריכים לדעת
    • שיפור מהירות אתר
  • קידום אתרים – שלמו רק על תוצאות
  • קידום אתרים בירושלים
  • קידום ברשתות חברתיות – מי שלא שם לא קיים
  • קידום עסקים באינטרנט – הגיע הזמן להרוויח באמת מהדיגיטל
  • שיווק אינטרנטי – פסיכולוגיית המוחות שאתם חייבים להכיר
  • שיווק ברשתות חברתיות – תן למקצוענים לקחת אותך קדימה
  • שיווק דיגיטלי לעסקים
    • 6 יסודות להשפעה ושכנוע בשיווק דיגיטלי
    • חברה לשיווק דיגיטלי
    • רוצים לבנות נכס שיכניס לקוחות חדשים באופן קבוע? בואו לראות איך עושים זאת​
    • שיווק באמצעות NLP – לעקוף את המודע ולהגדיל מכירות
  • תיק עבודות
    • הגג האיטלקי
    • מאיירס חנות נעליים
    • סלים סקין
    • עופר שף
    • פאר אנפון
    • פרגולייט
    • קיורר ג'קסון
  • תמיכה תכנית ושירות לקוחות לאתרים
עשו לנו לייק בפייסבוק
Facebook Pagelike Widget
עמודים:
  • בית
  • בלוג
  • אודות
  • פרסום בפייסבוק
  • פרסום באינסטגרם
  • בניית אתרים
  • פרסום באמצעות תוכן
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום אורגני
  • פרסום באינטרנט
  • חברת פרסום באינטרנט
  • קידום עסקים באינטרנט
  • פרסום עסקים באינטרנט
  • קידום ברשתות חברתיות
  • ניהול מדיה חברתית
  • שיווק אינטרנטי
  • צור קשר
צרו קשר:

טלפון: 0524275959

דוא"ל: info@mbmedia.co.il

שעות פתיחה
ראשון 9:00-20:00
שני 9:00-20:00
שלישי 9:00-20:00
רביעי 9:00-20:00
חמישי 9:00-20:00
שישי 9:00-16:00
שבת סגור
התקשרו עכשיו לייעוץ דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס