• דף הבית
  • מה אנחנו מציעים
    • קידום אורגני בגוגל
    • בניית אתרים
    • פרסום בפייסבוק
    • פרסום באמצעות תוכן
    • שיווק דיגיטלי לעסקים
    • פרסום באינסטגרם
    • פרסום ממומן בגוגל
  • תיק עבודות
  • אודות
  • בלוג
  • צור קשר
  • דף הבית
  • מה אנחנו מציעים
    • קידום אורגני בגוגל
    • בניית אתרים
    • פרסום בפייסבוק
    • פרסום באמצעות תוכן
    • שיווק דיגיטלי לעסקים
    • פרסום באינסטגרם
    • פרסום ממומן בגוגל
  • תיק עבודות
  • אודות
  • בלוג
  • צור קשר
מה באמת עובד בקידום אתרים ?
ראשי » קידום אורגני בגוגל » מה באמת עובד בקידום אתרים ?

מה באמת עובד בקידום אתרים ?

קידום אתרים הוא אחד מהתחומים המעניינים והדינמיים ביותר כיום. קידום אתרים בגוגל הוא מורכב, מסובך, ולעיתים מדובר במשימה סיזיפית. בשורות הבאות נשיב לשאלה – מה באמת עובד בקידום אתרים. כחלק מהתשובה ננסה להקיף במאמר קצר תחום שכבר נכתבו עליו אלפי מאמרים, והיד עדיין נטויה.

קידום אתרים בגוגל ובחירת מילות חיפוש

קידום אתרים נועד להביא אתר ספציפי, בתחום מוגדר, למקום גבוה במנועי החיפוש. ככל שהאתר ממוקם טוב יותר, כך מספר הכניסות אליו יהיה גדול יותר והרווח הכספי הפוטנציאלי של הבעלים והמפעילים של האתר יהיה גבוה יותר. אחת המשימות החשובות ביותר הינה לזהות את מילת החיפוש או הביטוי שיביאו לאתר את הלקוחות הפוטנציאליים המתאימים. ככל שהמילה או הביטוי יהיו ממוקדים יותר, כך התוצאות תהיינה טובות יותר. קידום אתרים בגוגל בביטוי "רפואה טבעית", למשל, יביא לאתר גולשים המעוניינים לקרוא ולדעת יותר. לעומת זאת "טיפולים טבעיים לכאבי ברכים" עשוי להביא קהל אחר, המעוניין גם לצרוך טיפולים או תרופות לבעיות ברכיים. הדוגמאות, כמובן, הן להמחשה בלבד.

קידום אתרים – שלבים

השלב הראשון של קידום אתרים בגוגל הוא בחירת מילת החיפוש כאמור לעיל. השלבים הבאים הם בחירת מודל עסקי, בחירת הדומיין (כתובת האינטרנט), בניית אתר איכותי והזנת תכנים המעניקים לגולש ערך מוסף ומכוונים אותו לפעולה על פי המודל העסקי. מודל כאמור עונה על השאלה – מה בעלי האתר מעוניינים שהגולש יעשה: יש אתרים שבהם גולש מתבקש להשאיר פרטים. אחרים לא יבקשו דבר, כיון שמימון האתר מבוסס על תשלום עבור פרסומות המוטמעות בו ע"י גוגל או גופים עסקיים אחרים. מודל עסקי נוסף הוא רכישת מוצר או שירות ישירות מהאתר.

בחירה מושכלת של מילות החיפוש, בחירת מודל עסקי מתאים ובניית אתר שיעורר עניין אצל הגולשים, נמנים עם שלושת אמות המידה העיקריות עבור קידום אתרים .מוצלח באינטרנט.

 

4 פעולות שיובילו אותכם להיות מדורגים בדף ראשון בגוגל ב2018

 

1 . "התוכן הוא (עדיין) המלך" – כיום ,אחד הדברים שיכריעו על קידום האתר שלכם הוא איכות התוכן והערך המוסף שתתנו לגולשים שהביעו עניין בתחום שלכם . ככל שתתנו יותר ערך ללקוח שבא באמת ממקום אמיתי של ערך ועזרה  כך הכניסות לאתר וזמן השהייה באתר יעלו משמעותית וכך גם הדרוג שלכם בגוגל .

בנוסף ,בהקשר של תוכן איכותי בעל משמעות הייתי שם את הדגש על פוקוס ומיקוד . לדוגמא אם אתם מקדמים אתר שמדבר על "דייטים" התמקדו בנושא שיכול להיות מעניין לגולשים בנישה הזו..

לדוגמא "דוגמאות למשפטי פתיחה באפליקציות שייגרמו (כמעט) לכל בחורה לענות לכם " ותתנו שם טיפים ומגוון רחב של משפטים בתוספת הערות נוספות ועצות אמיתיות תוכלו ליצור "באזז" אמיתי ברשת ולהפיק מכך הרבה רווחים עתידיים .  

 

2. קישורים "מאתרים חזקים" בתחומים מקבילים –

קישורים נכנסים אל האתר שלכם  מאתרים שנחשבים לבעלי ערך גבוה מבחינת גוגל (דומיינים חזקים" יכולים להזניק אותכם משמעותית במילות המפתח שלכם .

חשוב מאוד שהקישור יהיה מאתר שהוא בתחום מקביל ושיהיה קשר הגיוני ובריא בין האתר המקשר לאתר המקושר . לדוגמא .. אתר שעוסק בחתונות יכול לקשר לאתר של פרחים עם מאמר בנושא "כיצד לבחור זר מושלם לכלה" .

או לדוגמא מאתר של חומרי אלומיניום לאתר ניתן לקשר באופן טבעי והרמוני לאתר העוסק ב"התקנת פרגולות אלומיניום"  

אני אישית אוהב לבדוק את "חוזק" האתר ממנו אני רוצה לקשר אליי דרך Semrush . סאמראש הוא כלי מצוין לניתוח כמות התנועה לאתר בחודש מסוים ומיקומיו בגוגל .

3 . אופטימיזיציה לTitle ו Meta description

חשוב מאוד להתאים את הטייטל של הדף למה שהלקוח מחפש .

לדוגמא אם לקוח חיפש "קידום אתרים בירושלים" גוגל יודעים שהגולש יקליק יותר על דפים המכילים את הצרוף שהספיציפי הזה מאשר כותרת שמציינת רק " קידום אתרים" ולכן מראש ייתנו לדפים האלו עדיפות. ככל שיותר תתאימו את הכותרת והמטה דיסקרפשיין למה שהגולש מחפש ככה הסיכוי בדף הראשון יעלו

אחת ההוכחות לחשיבות שגוגל נותנים להתאמת כותרת מדויקת לחיפוש הגולש היא בקידום אתרים ממומן ששם אפילו אפשרות שהכותרת במודעה תשתנה בדיוק לפי מילת המפתח שהגולש חיפש

4. חווית משתמש ונגישות – ככל שהזמן עובר החשיבות שגוגל נותן לחווית משתמש ונוחות לגולש גוברת .נגמרו הימים שהטריקים הישנים של מקדמי אתרים היו עובדים באורך פלא . ישנם המון דרכים ליצירת חווית משתמש טובה באתר שלכם אך בגדול מדובר כמובן על כתיבת תכנים בעלי ערך ללקוח , הוספת תמונות רלוונטיות ,עיצובים ייחודיים , חילוק לפסקאות , מהירות טעינת אתר ,התאמת האתר למובייל וכדומה . 

עקבו אחרינו:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
עמודים
  • Thank You
  • אופני סלאלום
  • איך למכור יותר בעזרת השימוש ביוטיוב
  • איך תרגום מאמרים עוזר לנו לקידום תוכן בגוגל
  • בניית אתרים
    • איך לבנות בצורה נכונה סרגל ניווט באתר
    • איך להימנע מנטישת משתמשים לאחר בניית אתר חדש
    • אתר אינטרנט מותאם לטלפונים ניידים
    • בחירת מערכת לחנות אינטרנט – שופיפיי או ווקומרס
    • בניית אתרים לעסקים קטנים
    • חווית משתמש באתרי אינטרנט, איך עושים זאת נכון?
    • כל מה שרציתם לדעת על חוק הנגישות לאתרים
    • מה עדיף וורדפרס או וויקס
  • בניית אתרים – GDN
  • בניית אתרים – YouTube
  • בניית אתרים – גוגל חיפוש
  • בניית אתרים – דף נחיתה
  • גאיה פרחים
  • הקמת קמפיין ממומן בפייסבוק – כך תבחרו את הקמפיין הנכון עבורכם
  • חברות פרסום באינטרנט – כך תדעו שאתם לא נופלים בפח
  • חברת קידום אתרים
  • טסט
  • ייעוץ עסקי בתחום של שיווק דיגיטלי לחברות
  • כיצד חברת ייעוץ עסקי תעזור לכם להגדיל את הרווחיות בחברה
  • כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק
  • מה עדיף? קידום אורגני Vs קידום ממומן
  • ניהול מדיה חברתית
  • עמוד מוגן בסיסמה
  • פאוזה איטליאנו
  • פרסום באינטרנט – לעסקים קטנים ובינוניים
  • פרסום באינסטגרם
  • פרסום באמצעות תוכן
  • פרסום בפייסבוק
    • 10 הדרכים הטובות ביותר להוספת עוקבים לדף פייסבוק עסקי
    • איך לכתוב פוסט שיווקי שמביא לקוחות – מודל AIDA
    • ניהול קמפיינים בפייסבוק – המדריך שיעשה לכם סדר בראש
    • קידום בפייסבוק – הפלטפורמה ששינתה את עולם השיווק
  • פרסום ממומן בגוגל
    • בניית דף נחיתה מנצח
    • כל מה שרציתם לדעת על ניהול קמפיינים בגוגל
    • מה עדיף ? קידום אורגני Vs קידום ממומן
    • פרסום בגוגל אדוורדס – כך תעשו זאת נכון
    • קידום אתרים ממומן – להגיע לתוצאות הראשונות כבר מהיום
  • פרסום עסקים באינטרנט – בהתאמה לצרכי הלקוח!
  • קידום אורגני בגוגל
    • איך לבנות אמון באתר שלך
    • איך להפוך את האתר אינטרנט שלך לרווחי
    • איך לכתוב תוכן איכותי למאמרי קידום?
    • כל מה שרציתם לדעת על קידום אתרים
    • לא מרוצים מהמיקומים בגוגל? קבלו בדיקה מקיפה לאתר שלכם בחינם!
    • מה באמת עובד בקידום אתרים ?
    • מה זה קישורים נכנסים לאתר ואיך להשיג אותם ?
    • קידום אתרים 2018 – כל השינויים ומה שאתם צריכים לדעת
    • שיפור מהירות אתר
  • קידום אתרים – שלמו רק על תוצאות
  • קידום אתרים בירושלים
  • קידום ברשתות חברתיות – מי שלא שם לא קיים
  • קידום עסקים באינטרנט – הגיע הזמן להרוויח באמת מהדיגיטל
  • שיווק אינטרנטי – פסיכולוגיית המוחות שאתם חייבים להכיר
  • שיווק ברשתות חברתיות – תן למקצוענים לקחת אותך קדימה
  • שיווק דיגיטלי לעסקים
    • 6 יסודות להשפעה ושכנוע בשיווק דיגיטלי
    • חברה לשיווק דיגיטלי
    • רוצים לבנות נכס שיכניס לקוחות חדשים באופן קבוע? בואו לראות איך עושים זאת​
    • שיווק באמצעות NLP – לעקוף את המודע ולהגדיל מכירות
  • תיק עבודות
    • הגג האיטלקי
    • מאיירס חנות נעליים
    • סלים סקין
    • עופר שף
    • פאר אנפון
    • פרגולייט
    • קיורר ג'קסון
  • תמיכה תכנית ושירות לקוחות לאתרים
עשו לנו לייק בפייסבוק
Facebook Pagelike Widget
עמודים:
  • בית
  • בלוג
  • אודות
  • פרסום בפייסבוק
  • פרסום באינסטגרם
  • בניית אתרים
  • פרסום באמצעות תוכן
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום אורגני
  • פרסום באינטרנט
  • חברת פרסום באינטרנט
  • קידום עסקים באינטרנט
  • פרסום עסקים באינטרנט
  • קידום ברשתות חברתיות
  • ניהול מדיה חברתית
  • שיווק אינטרנטי
  • צור קשר
צרו קשר:

טלפון: 0524275959

דוא"ל: info@mbmedia.co.il

שעות פתיחה
ראשון 9:00-20:00
שני 9:00-20:00
שלישי 9:00-20:00
רביעי 9:00-20:00
חמישי 9:00-20:00
שישי 9:00-16:00
שבת סגור
התקשרו עכשיו לייעוץ דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס