בניית אתרים לעסקים קטנים

אם הגעתם לכאן אז כבר אתם מודעים לסיבה שכל עסק צריך היום אתר, בין אם זה עסק קטן או גדול. במאמר זה נשתדל להקיף את כל המידע שתצטרכו לפני שתפנו לחברה אשר תבנה לכם את האתר שיעיף את האתר שלכם קדימה.

נתחיל מאפיון האתר, הצרכים שלו, צבעים, מיתוג שיווק ועוד מרכיבים שיחד צריכים לעבוד כמקשה אחת.

אז למה בכלל עסק קטן צריך אתר אינטרנט?

כל עסק קטן בתחילת דרכו צריך להגדיל את קהל הלקוחות שלו ואת המודעות למותג שלו, והאמת שהרדיפה אחר זה אף פעם לא נגמרת, כל בעל עסק יודע שרדיפה אחר פרסום והגדלת מעגל הלקוחות זו משימה שתמיד יצטרכך להתנסות בה – כל עוד העסק שלו חיי וקיים.

בנוסף, אתר האינטרנט שלך יכול לשמש אותך ככרטיס ביקור לאנשים אשר מחפשים אותך ברחבי הרשת. ראו בזה כמעין כרטיס ביקור של העידן שלנו.

טוב אז שאחרי שהבנו את הצורך של כל עסק קטן באתר אינטרנט נעבור לאיך עושים את זה בצורה נכונה ומה יש לקחת בחשבון?

שלב בניית אתר לעסק קטן מתחלקת לשלבים, אז נתחיל מההתחלה:

  1. אפיון האתר – תהליך אפיון האתר הוא תהליך שהלקוח עושה איתנו, ממכם אנו נבין את הצרכים העיקריים והמשניים של העסק שלכם, וכך נידע להתאים את האתר שלכם בצורה שתשקף במדוייק את העסק שלכם.
  2. בחירת פלטפורמה לאחר שנבין את הצרכים שלכם ואת המסר שאתם רוצים להעביר, אנו נדע להתאים לכם את הפלטפורמה הטובה ביותר שתענה על הצרכים שלכם, בין אם זה אתר בוורדפרס או אתר בוויקס, או אם אתם מעוניינים לבנות אתר מכירות אז שופיפיי או ווקומרס.
  3. עיצוב- עיצוב האתר הוא שלב חשוב מאוד בעת בניית האתר ורבים מהלוקחות היום מקדישים לו מחשבה רבה. כי בינינו, מי רוצה שהאתר שלו יראה מכוער.
  4. שיווק ופרסום – אז כמו שכולכם יודעים, אף אחד לא יגיע לאתר שלכם אם לא תפרסמו אותו בשום מקום, הוא יהיה אחד מתוך מאות מיליוני אתרים שקיימים ברשת ואף אחד לא יודע עליהם בכלל. אנו נדאג לגרום לכך שהאתר שלכם יופיע בדיוק בפלטפורמות ובמקומות שיתנו לכם את התועלת הגבוהה ביותר. בין אם זה פרסום אורגני או ממומן בגוגל, או דווקא פרסום ברשתות החברתיות, אנו נדע להתאים את אסטרטגית השיווק לאופי של העסק שלכם.