כל מה שרציתם לדעת על ניהול קמפיינים בגוגל
גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם. תושבי העולם מייצרים בכל שנייה ב-50 אלף חיפושים
בגוגל,שהם 3.5 מיליארד! חיפושים ביום. כאשר אדם פונה לשורת החיפוש בגוגל,הוא לעתים
יחפש מידע או נתון מסוים ולעתים הוא יחפש שירות/מוצר שהוא מעוניין בו. כאשר בעל עסק
יודע שאלפי אנשים(או יותר) מחפשים בכל חודש את השירות/מוצר שהוא מוכר הוא יודע שכדאי לו
להופיע בתוצאות הראשונות המוצגות על המסך.כיום, הדרך המהירה ביותר להגדיל את הרווחים
דרך הפרסום בגוגל היא שיטות הפרסום הממומן (PPC).
בשיטת ppc – pay per click גוגל מחייבים אותנו בכל פעם שהגולש מקליק על המודעה.
המחיר על כל קליק משתנה בין תחום לתחום ומושפע מגורמים רבים. ישנם תחומים בהם
המחיר לקליק ינוע בין 7-10 ש"ח ויכול להגיע גם ל60-70 ש"ח בתחומים מסוימים.
ניהול קמפיינים בגוגל- איך זה עובד ?
ניהול קמפיינים בגוגל מתבצע דרך מערכת הפרסום של גוגל אשר נקראת – Google Ads.
סוגי הקמפיינים מתחלקים ל3 מודלים עיקריים :
פרסום ברשת החיפוש : ברשת החיפוש,אנחנו נבחר מילות מפתח שבהם נרצה שהמודעות שלנו
יופיעו בעת החיפוש בגוגל. לדוגמא,אם אני בעל חנות פרחים בירושלים אני ארצה להופיע בביטויים כמו
"משלוח פרחים בירושלים" "חנות פרחים בירושלים" וכו. דרך מערכת ה-google ads נוכל גם להגדיר
את הרדיוס בו גרים האנשים שנרצה להופיע בחיפוש שלהם,טווחי גילאים,שעות בהן נופיע וכו.
ברשת החיפוש ישנה אופציה מדהימה נוספת שהיא google shopping. במקום מודעות
טקסט,גוגל שופינג מציג ללקוח את המוצר עצמו,כולל המחיר ודמי המשלוח. הפרסום הזה
מתאים בעיקר לאתרי ecommerce בהם קיימים דפי מוצר עם אפשרויות סליקה ורכישת אונליין .
פרסום ברשת המדיה- שיטת פרסום זו,נוכל לפרסם מודעות פרסומיות קצרות באתרים רבים
ברחבי הרשת ולייצר חשיפה למאות אלפי גולשים באתרים מקבילים שיכולים להעיד על עניין
וזיקה למוצר/שירות שאנו מפרסמים. אם לדוגמא יש לי חברת ליסינג,אוכל לפרסם מודעות
על הרכבים שלי בכל מיני אתרים רלוונטיים כגון : מגזין אוטו,וואלה רכב וכו'.
בפרסום ברשת המדיה,אנחנו לא נחוייב לפי הקליקים על המודעה אלא לפי מספר
הצפיות במודעה .
אופטימיזציה לקמפיינים בגוגל – המפתח שלך להצלחה.
לאחר שלב הקמת הקמפיין,אין לנו דרך אמיתית לדעת אילו מילות מפתח הביאו את המכירות
והביצועים הטובים ביותר ולכן אנו נבצע אופטימיזציה ראשונית לקמפיין לאחר כשבועיים-שלושה.
באופטימיזציה אנו נבדוק אילו מילות מפתח כדאי לנו להשאיר,מה לשפר בקמפיין,רווחיות,ביצועי
מודעות ועוד. לאחר האופטימיזציה הראשונית רצוי להיכנס לעתים קרובות אל הקמפיין
ולבצע שיפורים נוספים על מנת להגיע למקסימום רווחיות.
ניהול קמפיינים על ידי חברה מקצועית
במאמר הנ"ל דיברנו רק על הבסיס של הפרסום הממומן בגוגל. הקמפיינים אינם מסתכמים
בבחירת מילות מפתח ותקציב יומי אלא שמדובר במערכת די מורכבת אשר טומנת בחובה
אפשרויות רבות על מנת להגיע לביצועי שיא בקמפיינים. מהסיבה הזו, מרבית בעלי עסקים והארגונים
פונים אל חברות לניהול קמפיינים בגוגל ומעדיפים לתת את העבודה למקצוענים. מקצועני
פרסום אמיתיים בגוגל יגרמו לקמפיין שלכם להיות רווחי וכדאי,גם לאחר תשלום דמי הניהול
והתשלום על הקליקים. בשיטה הזו הרווחתם פעמיים,גם ניצול מיטבי של הפוטנציאל הקיים בפרסום
ממומן.
רוצים לשמוע פרטים נוספים?
אנו בחברת M.B Media מתמחים כבר שנים בפרסום בגוגל אדוורדס
והקמנו כבר מאות קמפיינים רווחים עבור לקוחותינו. אנו עובדים בשיטת לקוחות מרוצים ורוצים
שתמשיכו להשתמש בשירותינו רק במידה והפרסום הוא רווחי עבורכם.