Site icon M.B Media

תמיכה תכנית ושירות לקוחות לאתרים

בין אם בונה אתרים בוורדפרס או לקוח אשר מעוניין לבנות אתר, אתה צריך לקרוא את המאמר הבא.

הנגשת האתר שלך ללקוחות הקיימים שלך, מספק למשתמשים דרך לעזור לעצמם ולקבל עזרה ישירות ממך, ובמקרים רבים גם ללא צורך של כוח אדם נוסף.

בנוסף הנגשת האתר לצורכי הלקוח יכול גם לשמש כאמצעי ארגון בקשות תמיכה באופן מסודר ויעיל יותר.

במידה והאתר הקיים שלך, או האתר החדש שאתה מעוניין לבנות פועל בוורדפרס, אז ישנם היום מגוון רחב של תוספים הקשורים בתמיכה טכנית ושירות לקוחות. מה שנותן לך את ההזדמנות לבנות אזור תמיכה שמתאים כמעט כל סוג של העסק.

להלן מספר אלמנטים שתוכלו להוסיף לאתר וורדפרס או כל אתר אחר שברשותכם.

  1. שאלות נפוצות:

שאלות נפוצות הן אופציה נהדרת עבור שירותים או מוצרים שאינם זקוקים לתיעוד מעמיק מדי. הם גם שימושיים עבור מתן מידע מצוות מכירות שקיים אצלכם בעסק. שאלות נפוצות זוהי דרך מהירה וקלה אשר יוצרת סוג של פוסט מותאם אישית באתר שלך, המאפשר לך להוסיף שאלות ותשובות רבות ככל שתצטרך. תוכל להציג את השאלות הנפוצות שלך במגוון סגנונות, כולל רשימה פשוטה, רשימה מבוססת סינון, והחלפה. הפלאגין מוטמע באמצעות קוד קצר של WordPress.

  1. תמיכה בצ 'אט חי

במקום ובזמן הנכון, צ'אט חי יכול להיות אלמנט יעיל מאוד לעזור ללקוחות. הוא מספק מגע אישי ותגובה מיידית המסייעת לבנות נאמנות למותג ולקשר בינכם ובין הלקוחות שלכם.

  1. ווצאפ ומסנג 'ר

לעתים קרובות יהיה קל ונוח יותר להציע תמיכה באמצעות שירותים שגם אתה וגם הלקוחות שלך כבר רגילים להשתמש בהם. הפייסבוק מסנג'ר והווצאפ הם 2 כלים שכמעט כולנו מכירים, אז למה לא להשתמש בהם?

כלים אלו מאפשרים לבעלי האתר לשוחח עם משתמשים על פלטפורמה שכולנו מכירים.

נסו לתת דגש גדול יותר לשירות הלקוחות ולתמיכה הטכנית באתרי האינטרנט שלכם, דבר זה יכול לגרום באופן ישיר לעליית המכירות באתר שלכם, וגם לחסוך לכם זמן יקר ועלויות גבוהות של משאבי אנוש מיותרים.