לאחר מכן מתקבלות התוצאות האורגניות, התוצאות הללו הן קבועות ויופיעו בכל זמן אשר תחפשו את שאילתת החיפוש שלכם, על המודעות הללו לא תשלמו כסף על לקוחות שלוחצים עליכם.
אנשים רבים רואים בתוצאות האורגניות של גוגל כפרסום בחינם, מכיוון שהמפרסמים לא משלמים כסף על החשיפה הזאת בשונה מהתוצאות הממומנות שהזכרנו בתחילת הכתבה.
אז איך בעצם גוגל בוחרת למי להעניק את הבמה?
כמו כל בעל עסק טוב, גם גוגל רוצה להעניק ללקוחותיה את החוויה הטובה ביותר, לכן היא תבחר לתוצאות הראשונות את העסקים שנראים לה הכי רלוונטיים לכל שאילתת חיפוש, איך נגרום לה לראות את העסק שלנו הכי רלוונטי? זאת כבר תורה שלמה ופה נכנס התפקיד שלנו המפרסמים.
רוצים לשמוע על עוד יתרונות שיש בקידום אורגני? דברו איתנו..