Site icon M.B Media

10 הדרכים הטובות ביותר להוספת עוקבים לדף פייסבוק עסקי

דף עסקי בפייסבוק



בעידן הנוכחי של היום,דף פייסבוק עסקי הוא כלי שיווקי ופרסומי פשוט מצוין עבור 

בעלי עסקים.פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם(2.3 מיליארד

משתמשים פעילים!) ומשמשת כאופציה נפלאה עבור בעלי עסקים אשר רוצים 

לקדם את המותג שלהם ולצבור לקוחות חדשים וחשיפה רחבה. הדבר החשוב 

ביותר על מנת לנהל דף פייסבוק עסקי מוצלח,הוא גיוס עוקבים חדשים על בסיס

יום יומי. וככל שיהיו יותר עוקבים,כך הסיכוי להצלחת העסק יגדל. בואו נבין מהן

הדרכים היעילות ביותר להשגת עוקבים חדשים לדף העסקי שלנו. 

 

10 הדרכים הטובות ביותר להוספת עוקבים לדף פייסבוק עסקי 



השלמת הפרופיל העסקי 

 

כפי שמזנון אוכל לא ירצה להשאיר את הסלטייה ריקה,כך גם אנחנו לא נחפף

במילוי פרטי העסק. הקפידו למלא פרטים אודות  העסק,תמונת פרופיל איכותית,

תמונת קאבר,מידע על העסק,שעות פעילות,הוספת ניווט וכו. 

ככל שתמלאו יותר נתנונים ,כך הסיכוי שמבקרים בדף יפרגנו לכם בלייק יגדל. 



הזמינו חברים לאהוב את הדף שלכם 

 

הפעולה הראשונה שנצטרך לעשות על מנת להתחיל להגדיל את מספר העוקבים

בדף,היא פשוט להזמין אותם דרך הפייסבוק הפרטי שלנו. כאשר עושים את הפעולה

דרך המחשב ניתן להזמין את את כל החברים שלנו בלחיצת כפתור אחת. 



שתפו את הבקשה לסימון לייק בדף העסקי בפייסבוק הפרטי שלכם. 

 

משתמשי פייסבוק מקבלים עשרות הצעות לסימוני "אהבתי" בדפי פייסבוק

עסקיים ולכן הפנייה לבקשת סימון לייק מהם צריכה להגיע באופן אישי,כאשר

הם יודעים שאנחנו בעלי העסק ואנו מבקשים מהם לפרגן לנו בלייק. אתם תופתעו

לגלות כמה ההבדל הוא משמעותי כאשר הפנייה נעשית מהדף הפרטי שלנו. 

אל השיתוף מומלץ להוסיף טקסט מניע לפעולה,לדוגמא "נשמח אם תפרגנו

לנו בלייק בדף העסקי שלנו,הגרלות מתנות ותוכן מקצועי איכותי ביותר יועלו 

על בסיס קבוע רק לאוהדי הדף העסקי שלנו,תודה לכולם! 



דברו בשפה של הגולשים 

 

אחת הטעויות של רוב מנהלי הדפים העצמאיים,היא ניסיון להשתמש בשפה 

רהוטה ורשמית,ממש כאילו הם מנסחים חוזה עם לקוח. ברשתות החברתיות 

מומלץ להשתמש בשפה יותר צעירה ורעננה ולהיכנס לראש של העוקבים שלנו. 



שידורי Live בפייסבוק 

 

שידור לייב בפייסבוק,ממקום אתכם במפת השידורים החיים של הפייסבוק,מה שיכול להגדיל

את חשיפת הדף ובכך לצבור עוד חשיפה לגולשים פוטנציאלים שעוד לא סימנו לכם לייק. 



שימוש בגרפיקות ותמונות מושכות עין 

 

מחקרים מראים כי שימוש בתמונות וסרטונים מושכים את העין יותר מאשר טקסט,ככה

שחשוב מאוד לשים דגש על האיכות הויזואלית של המדיה שלכם. 



עקביות היא שם המשחק. 

 

הקפידו להעלות בין 2-4 פוסטים באופן קבוע ובשעות קבועות. אל תשאירו את הדף שלכם

ריק מתוכן חדש במשך זמן ממושך. ככל שתהיו עקביים יותר,כך קצב העלייה יהיה טוב יותר. 



תהיו מעניינים 

 

אל תיפלו לפוסטים הבנאליים שנראים כמו מודעת פרסום באחורה של העיתון המקומי. 

נסו ליצור תוכן ויראלי ומעניין שמתאים לפרסום בפייסבוק. החוכמה היא לדעת למכור את המוצר/שירות שלכם,בצורה

שאתם יוצקים את התוכן בצורה שיתאים ל"וייב" של הרשתות החברתיות. 



וואטס אפ  

 

הכינו רשימת אנשי קשר רלוונטית,ושלחו להם הזמנה עם הודעה קצרה עם 

בקשה לפרגון בלייק + קישור לדף העסקי שלכם . אתם תופתעו לראות כמה בני אדם 

אוהבים לפרגן ולעזור. 

 

עזרה מהסביבה. 

 

כמו בכל שיטת שיווק,גם כדי לקדם דף עסקי צריך להיות קצת "פושר". כאשר מדובר

בצרכים עסקיים,לא בושה לבקש מחברים טובים וחברי משפחה לשתף את הדף העסקי שלכם

ולעזור לכם בהגדלת החשיפה. 

 

סיכום

 

מקווים שנהנתם וקיבלתם כמה תובנות משמעותיות על מנת לקדם את הדף שלכם בהצלחה

ולגייס עוד ועוד לקוחות חדשים לעסק.חשוב לציין שניהול של מדיה חברתית זו טומנת בחובה

עולם שלם של אפשרויות ולכן, אם ברצונכם לקבל שירותי ניהול דפי פייסבוק מקצועיים 

השאירו פנייה ונשמח לחזור אליכם עם פרטים נוספים.