Site icon M.B Media

אתר אינטרנט מותאם לטלפונים ניידים

רוב הסיכויים שכבר שמעת שהיום גוגל מחייבים את כל האתרים להיות ידידותיים לניידים. בין אם אתם מקדמים את האתר שלכם או לא, היינו ממליצים לכם כן להתאים את האתר שלכם לטלפונים ניידים וטאבלטים וזאת מסיבה הפשוטה – שרוב האנשים היום משתמשים במכשירים הללו וכמעט ולא במחשב השולחני.

אז כמה חשוב הנייד באמת, וכמה משתמשים בו?

בחודש אוקטובר 2016, תעבורת הסלולר עלתה באופן רשמי על תעבורת שולחן העבודה באינטרנט, מחקרים היום מדווחים על ממוצע של כ80% גלישה ממכשירים ניידים כנגד 20% של שימוש במחשבים שולחניים בשנת 2018.

אין כמעט דרך לעצור את המגמה הזאת, והנתונים רק עולים ועולים. שואלים את עצמכם למה? התשובה היא פשוטה- מכיוון שהטלפונים הניידים הופכים להיות חכמים, נוחים ומהירים יותר ויותר.

עד 2019, הנייד צפוי לתפוס כ- 89% מכלל תעבורת האינטרנט. זה אומר כי רק 10% מהזמן שאנשים מבלים באתר האינטרנט שלך יהיה ממחשב שולחני. ואם האתר שלך אינו פועל במכשיר נייד, אז הפסדת את רוב המבקרים באתר.

נתון מעניין נוסף: גוגל אומרים ש -61% מהמשתמשים לא צפויים לחזור לאתר שלך לאחר שהם התקשו לגשת אליו.

בצד הדרך הוא כמעט בוודאות הולך לחפש עסק מקומי באמצעות המכשיר הנייד שלהם.

קצת על ה-SEO של גוגל:

מכל מאות הגורמים שנבדקו על ידי גוגל, התורמים לקידום האתר שלך. כאשר הם מחליטים איך לדרג את האתר שלך במנועי החיפוש, שמישות הניידים מדורגת במקום השלישי לכל הגורמים.

גוגל עשתה מעבר גדול עוד יותר לניידים בנובמבר 2016, כאשר הכריזה כי היא תסרוק את הגרסה הניידת של אתרי אינטרנט לפני גירסת שולחן העבודה.

טוב אז אחרי שהבהרנו את החשיבות, מה צריך לעשות?

  1. אם אינך בטוח אם האתר שלך מותאם לנייד? השתמש בבדיקה של Google לנייד.
  2. אם אתה כבר יודע שאתה צריך אתר ידידותי לנייד ומחפש את השותף הנכון, ייאלה בוא נדבר.