Site icon M.B Media

איך לבנות אמון באתר שלך

בעיני רבים האינטרנט יכול לשמש כמקום לא הכי בטוח שבעולם. בין אם אתה גולש באינטרנט למטרות מידע, או שאתה מסוג האנשים שאוהבים לרכוש באינטנרנט, בטח שמעת על הונאות כרטיסי האשראי שקורות בכל יום. במאמר הבא ניתן לכם כמה דגשים איך תוכלו להפוך את האתר אינטרנט שלכם למקום שיתן השראה של ביטחון לגולשים שלכם.

בניית אמון באתרי אינטרנט - M.B Media

כמובן שהשראה של בטחון באתר אינטרנט שלכם תגרום לכך שבאופן ישיר יעלו כמות ההמרות באתר שלכם, ככה שאתם מאוד רוצים להישאר איתנו עד הסוף, אז בואו נתחיל:

  1. סמלי כרטיסי אשראי

אחד הדברים שאנשים יותר מפחדים ממנו הוא להיות קורבן של הונאה בכרטיס אשראי או גניבת זהות. אם אתה מוכר משהו ישירות באתר שלך, תוכל לעזור להקל על דעתם של מבקרים, על ידי יישום סמלי תשלום. הוספת לוגו שהם מכירים היא דרך מצוינת לבנות אמון.

  1. תגים

אם המדיניות שלך כוללת ערבות כספית, מדיניות החזרים או שאתה דוגלים בכך שאיכות המוצר שלכם היא מעל כולם, תדאגו להדגיש את זה במקום בולט, ולא בעמוד נפרד. לדוגמה, אם אתם באים להציע מדיניות החזרים של עד 14 יום, תדאגו להדגיש את זה בעמוד המוצר ולא בעמוד "מדיניות".

  1. Social Proff

כאשר לקוח רואה כי 10,000 אנשים עוקבים אחר אתר של פייסבוק, הוא מיד מבין שיש לך עסק רציני. בתחומים מסויימים ההוכחה החברתית גם פונה אל אזור הנפש שלנו שרוצה להיכלל עם האחרים. אנחנו לא רוצים להחמיץ משהו ש 10,000 אנשים אחרים כבר עושים.

  1. לוגו הלקוח

אחד מהפרמטרים שיותר בונים אמון אצל לקוח זה לראות את קהל הלקוחות הנוכחי שלך. יותר מכך, בזה שאתה מציג את הלוגו של הלקוחות שלך,  אתה מראה שיש לך נסיון ואיכות מוצר גבוהה.

  1. הצוות שלכם.

אנשים בכל העולם ובפרט בהקהל הישראלי אוהבים לעשות עסקים מול אנשים. הוספת מגע אישי לאתר שלך יכולה להיות דרך מעולה לבניית אמון מול הלקוח.

האמת שסעיף זה יכול לשמש כיתרון כפול, גם להציג את עצמך וגם לגרום להכרה שלך בתעשיה שבה אתה עובד.

  1. דף "אודותינו" חזק

זה אולי ייראה לך מיותר, אבל זה יכול להוסיף המון בבניית האמון עם הלקוח שלך. זה באמת יכול להפוך אותם מסתם אנשים שמתעניינים ללקוחות שקונים. 

  1. עדויות

זוהי אחת הדרכים הגדולות לבנות אמון במוצרים והשירותים שלך. אם אתה יכול להציג מספר אנשים שמוכנים לספק ציטוטים מתועדים, המאשרים את העסק שלך, זה מעיד על איכות העבודה שלך. זה גם מוסיף אלמנט אנושי נוסף המסייע לפרוץ את הקירות שאנשים בדרך כלל נתקלים בו בעת הגלישה באינטרנט.